Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

Η διατροφολόγος συμβουλεύει


ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ, ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ
Προετοιμαστείτε για την επιτυχία. Η σωστή διατροφή είναι το άθροισμα πολλών μικρών ρεαλιστικών βημάτων και όχι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης δραστικής αλλαγής. Αν προσεγγίσετε τις αλλαγές σταδιακά και με προσήλωση, θα μπείτε στο πνεύμα τις σωστής/υγιεινής διατροφής πολύ πιο γρήγορα από ότι νομίζετε.
Απλοποιείστε. Μην βλέπετε το φαγητό σαν άθροισμα θερμίδων ή αριθμό γραμμαρίων. Το χρώμα, η ποικιλία και η φρεσκάδα είναι εξίσου σημαντικά για να κάνετε σωστές επιλογές. Βρείτε συνταγές που φτιάχνονται γρήγορα με λίγα φρέσκα συστατικά και σας ικανοποιούν. Σταδιακά η διατροφή σας θα γίνει πιο υγιεινή και πιο νόστιμη.
Αλλάξτε διατροφικές συνήθειες σιγά– σιγά. Οι βιαστικές αλλαγές οδηγούν σε παρασπονδίες με συνέπεια πολλοί άνθρωποι να εγκαταλείπουν απογοητευμένοι την προσπάθεια. Κάντε μικρά βήματα: δοκιμάστε να προσθέσετε μια σαλάτα στην καθημερινή διατροφή σας και να αντικαταστήσετε το βούτυρο με ελαιόλαδο. Με αυτό τον τρόπο θα καλλιεργήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
 
Απενοχοποιηθείτε. Δεν χρειάζεται να είσαστε τέλειοι και να στερηθείτε εντελώς τα τρόφιμα που σας αρέσουν. Ο μακροπρόθεσμος στόχος σας είναι να νιώσετε όμορφα, να έχετε περισσότερη ενέργεια και να μειώσετε τον κίνδυνο διάφορων ασθενειών. Μην επιτρέπετε λοιπόν στις παρασπονδίες να σας εκτροχιάζουν· να θυμάστε ότι κάθε σωστή διατροφική επιλογή που κάνετε, μετράει.
 
Κρήνη Κωνσταντίνου, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Msc, Βασ. Παύλου 10, Βούλα
Τηλ: 210 899.5614, Website: http://www.balancediet.gr
 
gynaikamag








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου