Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Ελληνίδα ηθοποιός: "Με βίασαν όταν ήμουν 15 χρονών"

Για την πιο σοκαριστική εμπειρία της ζωής της, το βιασμό της σε ηλικία 15 ετών, μίλησε η...
γνωστή ηθοποιός Καίτη Φίνου, για το πώς καθόρισε τη μετέπειτα ζωή της, αλλά και για τα τραύματα που της δημιούργησαν οι σχέσεις της, στις οποίες δεν ήταν λίγες οι φορές που την κακομεταχειρίστηκαν και έφτασαν μέχρι τη χειροδικία.

Η πρωταγωνίστρια της δεκαετίας του '80, περιγράφοντας την περιπέτειά της στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ, αναφέρει:

"Ο βιασμός συνέβη το 1975, ήμουν 15 χρονών τότε και δεν πήγαινε το μυαλό μου ότι ο άλλος θα με δει πονηρά".

Επίσης μίλησε και για τις αποβολές που είχε, αλλά και για τις σχέσεις της:

"Έχω κάνει αποβολές. Δεν το προσπάθησα. Έκτρωση έκανα μια φορά στα 18 και άλλη μια επειδή έπρεπε.

Δεν μου λείπει ένα παιδί. Τα αγαπώ. Φόνο θα έκανα για έναν και μόνο λόγο, για την κακοποίηση ενός παιδιού".

Ακόμα ανέφερε τις μακροχρόνιες σχέσεις που έκανε στη ζωής της:

"Η μεγαλύτερη μου σχέση ήταν με τον Στάθη Ψάλτη, πεντέμισι χρόνια, μετά με τον Λευτέρη Πανταζή δυόμιση χρόνια και δυόμιση χρόνια με τον πρώην άντρα μου, Γιώργο Λύρα.

Κάποια στιγμή, χωρίζοντας από τον πρώην άντρα μου, δεν μπορούσα να μείνω μόνη μου. Ένας βιασμός σε παιδική ηλικία σε κάνει και θέλεις έναν άνθρωπο δίπλα σου".
 
tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου