Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

20 λόγοι που παχαίνουμε


20 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ... ΒΟΥΛΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 

1. Τα δημητριακά για πρωινό. Αμερικανική έρευνα έδειξε ότι τα δημητριακά που περιέχουν ζάχαρη μας κάνουν να πεινάμε περισσότερο σε σχέση με τα αυγά, για παράδειγμα.
2. Το άσπρο ψωμί και το αποφλοιωμένο ρύζι. Σύμφωνα με τους επιστήμονες η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων οδηγεί σε αύξηση του βάρους και στη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της μέσης.
 
3. Η αδιαφορία για τις ετικέτες στα τρόφιμα. Μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που διαβάζουν τις ετικέτες στα τρόφιμα πριν ψωνίσουν δεν παίρνουν εύκολα βάρος.
 
4. Η υπερκατανάλωση φυσικών χυμών. Οι φρουτοχυμοί όπως και όλα τα ποτά που περιέχουν ζάχαρη επιβαρύνουν την σιλουέτα μας περισσότερο από τα στερεά τρόφιμα.
 
5. Η απουσία μπαχαρικών από την διατροφή μας. Το πιπέρι, για παράδειγμα, αφενός μάς βοηθάει να κάψουμε θερμίδες και, αφετέρου, μειώνει την επιθυμία μας για αλμυρά και λιπαρά τρόφιμα.
 
6. Η απουσία γιαουρτιού από την δίαιτά μας. Μια έρευνα της Επιθεώρησης για την Παχυσαρκία κτέληξε στο συμπέρασμα ότι οι υπέρβαροι που καταναλώνουν τρεις μερίδες άπαχο γιαούρτι την ημέρα χάνουν βάρος πολύ πιο γρήγορα.
 
7. Οι υπέρβαροι φίλοι. Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ όταν οι φίλοι μας παίρνουν βάρος, παίρνουμε κι εμείς.
 
8. Τα βιβλία και τα περιοδικά μαγειρικής. Σύμφωνα με την καθηγήτρια του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια, οι φωτογραφίες φαγητών «ξυπνάνε» την όρεξή μας.
 
9. Η αμάσητη τροφή. Οσο περισσότερο χρόνο κρατάμε την τροφή στο στόμα μας, τόσο περισσότερο χρόνο έχει ο εγκέφαλός μας στην διάθεσή του για να επεξεργαστεί την σχετική πληροφορία λέει η διαιτολόγος Ελεν Μποντ.
 
10. Το γεύμα στη δουλειά. Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι που τρώνε στον χώρο εργασίας τους ή με συναδέλφους παίρνουν 30% περισσότερες θερμίδες απ' ό,τι θα έπαιρναν αν έτρωγαν σε άλλο περιβάλλον.
 
11. Το χρώμα του πιάτου. Οταν το χρώμα του φαγητού αντιστοιχεί στο χρώμα του πιάτου, δημιουργείται η εντύπωση ότι η ποσότητα του φαγητού είναι μικρότερη με συνέπεια να τρώμε περισσότερο.
 
12. Η έλλειψη ύπνου. Σύνφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε σε ιατρική επιθεώρηση, η έλλειψη ύπνου έχει ως συνέπεια ο οργανισμός να κάνει ελλειπείς καύσεις.
 
13. Η μοναχικές δίατες. Εχει αποδειχτεί ότι οι δίαιτες είναι πάντα πιο αποτελεσματικές όταν γίνονται με παρέα.
 
14. Η αποστροφή προς τον καθρέφτη. Μια αμερικανική έρευνε έδειξε ότι όταν τρώμε μπροστά στον καθρέφτη, η ποσότητα που καταναλώνουμε είναι κατά 30% μικρότερη.
 
15. Η μοναξιά. Η έντονη κοινωνική ζωή παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους.
 
16. Το φαγητό μπροστά στην τηλεόραση. Είναι επιβεβαιωμένο ότι οι άνθρωποι που τρώνε ενώ είναι αφηρημένοι καταναλώνουν δυσανάλογα πολλά σνακ και, επιπλέον, δεν θυμούνται τί έφαγαν.
 
17. Το στρες. Το υπεβολικό άγχος οδηγεί στην έκκριση κορτιζόλης, η οποία προκαλεί την συσσώρευση λίπους στην περιφέρεια της μέσης.
 
18. Η ποικιλία στο φαγητό. Σύμφωνα με έρευνες οι άνθρωποι στους οποίους προσφέρεται καθημερινά το ίδιο φαγητό τρώνε λιγότερο.
 
19. Το διαζύγιο. Ο χωρισμός -όπως και ο γάμος- διαταράσσουν την ρουτίνα μας και αποτελούν παράγοντες παχυσαρκίας.
 
20. Το φαγητό μετά μουσικής. Οσο πιο «ζωηρή» είναι η μοσυική, τόσο πιο γρήγορα τρώμε, λένε οι επιστήμονες. Γι' αυτό, αν δεν αντέχετε την ησυχία, διαλέξτε slow μουσική υπόκρουση. Η διαφορά θα φανεί στη ζώνη σας.
 
 
gynaikamag








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου